Neprodávejte, co lidé potřebují, ale to, co chtějí!

Pokud chcete vydělat maximální množství peněz za minimální čas, musíte pochopit tuto marketingovou pravdu.
#copywritting #reklama #prodej #PTknowhow #PThalbert #PTzdarma

V marketingu je potřeba pochopit toto: Lidé platí co nejméně mohou, když kupují to, co POTŘEBUJÍ. Ale..

…zaplatí téměř jakoukoliv cenu… a budou jednat rychleji, impulzivněji… za to, CO CHTĚJÍ.

Chápete ten rozdíl?

Pojďme si toto tvrzení rozebrat na příkladu hubnutí.

Aby lidé zhubli, POTŘEBUJÍ jíst lépe, zdravěji, a s největší pravděpodobností méně.Také potřebují se více hýbat než ležet na pohovce. To je fakt. Ale.. 

Prodáte to takto lidem?

Ostatně, co lidé POTŘEBUJÍ pro zhubnutí většinou ví. Ale žádné útoky obézních na prodejny se zdravou výživou se nedějí… ani žádné davy neběhají po lesích. namísto toho se obezita stává čím dál větším problémem.

Co tedy prodávat?

Soustřeďte se na CHTÍČ!

Prodávejte  NOVÝ vzrušující život, po kterém lidé touží… novou postavu, za kterou se budou ostatní otáčet na pláži… nový sexuální život… závist a obdiv kolegů… pomstu pro ex-partnera.. 

Propagovat to, co lidé potřebují je mnohem složitější (a méně výdělečné), než to, co chtějí. prodat permanentka do fitka bude těžší než prodat nový sexy vzhled, prodat pětihodinový kurz marketingu bude těžší prodat než nové platící zákazníky..

Zapamatujte si tedy: Nepropagujte, co lidé potřebují, ale to, co chtějí!

- - -

Nepropásli jste tyto články?

  • C. Hopkins: Základy moderní reklamy - Výběr nejdůležitějších postřehů z přednášky C. Hopkinse o základech reklamy.
    David Ogilvy o něm prohlásil: „Nikomu, kdo alespoň sedmkrát neslyšel tuto přednášku, by nemělo být dovoleno mít cokoliv společného s reklamou. Tato přednáška změnila můj život."
  • Dopis, který vytvořil Newsweek  - Inspirujete se ze světových prodejních dopisů! Toto je přepis prodejního dopisu, který vytvořil Newsweek.
  • Jediná výhoda pro prodej - Článek o tom, jaká JEDNA JEDINÁ VÝHODA způsobí v marketingu okamžité prodeje a jak ji využít v jakémkoliv podnikání.
Pro zobrazení komentářů se přihlaste nebo registrujte