Co je důležitější - médium nebo sdělení?

Médium nebo sdělení? Prodejní text nebo místo, kde je publikován?
#marketing #copywritting #seznam #copy #reklama #PTzamysleni #PTCarlton #PTzdarma

Médium nebo sdělení? Prodejní text nebo místo, kde je publikován? Toto trápí mnoho začínajících prodejců a marketérů, ….ale nikdy ne staré profesionály.

Je zřejmé, že na prodejních textech (copy) záleží. Hodně.

Ale úspěch každé kampaně závisí více na seznamu, kterému je doručen než na čemkoliv jiném.

Pak přichází na řadu nabídka.

Copy - na kterou mnozí z nás soustředí většinu nebo veškerou svou energii - je vlastně až na posledním místě.

Ti nejzkušenější marketéři dokonce dělí důležitost takto: "70 % seznam, 50 % nabídka a 25 % copy"...

(ano, jsem si vědom, že to nedává dohromady 100 %)

Pointa je jasná.

A to říkám jako spisovatel.

Takže…

…nejprve si najděte publikum, které hladoví po službě, jako je ta vaše.

Za druhé, najděte způsob, jak svou nabídku zabalit tak, aby byla neodolatelná.

A konečně, jakmile je to všechno hotové...

... pak pracujte na vytvoření svého vražedného prodejního sdělení...

... a sdělte svou neuvěřitelnou nabídku seznamu lidí, kteří se jí nemohou dočkat.

Pro zobrazení komentářů se přihlaste nebo registrujte